Få 13 nr af Danmarks hyggeligste ugeblad for KUN 396,50 kr.

Hjemmet > Debat > LÆSERBERETNINGER

Hun støder mig væk

06. sep| BLOG | De har tvangsfjernet drengen, og vi er helt ude af den, og vores familie er ved at gå i opløsning. Min kæreste har påtaget sig hele skylden, og jeg kan ikke trøste hende.

Læs brev og svar fra Bodil her og deltag selv i debatten

Fars falske løfter

30. aug| BLOG | Hver gang de kommer hjem fra weekend hos deres far, så har han fyldt dem med ideer om spændende ting, de skal gøre sammen, men som er fuldstændig umulige at gennemføre.

Brev til Bodil: Min eksmand fylder børnene med løgn (2 kommentarer)

Jeg tør ikke gå hjem

23. aug| BLOG | Efter 3 mdr. på et krisecenter skal hun selv hente sine ting hos den voldelige eksmand. Og hun tør ikke spørge om politiet vil gå med - skal hun bare give afkald på sine ting, spørger 'Konen' Bodil i denne uge.

Hvad ville du gøre - kom dit bud og læs Bodils svar her (2 kommentarer)

Min mand forlod mig fra den ene dag til den anden

16. aug| BLOG | De har været sammen i 32 år, men nu er han faldet for en yngre kollega og flyttet.

Forladt til fordel for en yngre kvinde - hvad skal jeg stille op? (3 kommentarer)

Mine sønner er altid så sure

09. aug| BLOG | Min mand og jeg har været gift i 33 år og har tre sønner, to i trediverne og en på 19, som desværre har epilepsi. Han har altid boet hjemme og skal først flytte i bofællesskab, når han er klar til det.
Hans to store brødre holder af ham, men det er, som om deres interesse så småt er forsvundet i de sidste fire-fem år.

Er det fordi jeg blander mig for meget? Læs Bodils svar her (2 kommentarer)

Hvem skal de feste for?

02. aug| BLOG | Jeg er bedste til et bonusbarnebarn på 12 år, som skal konfirmeres i 2013. Samme dag skal konfirmandens mors venindes barn konfirmeres. Veninden og min svigerdatter har fælles venner og familie, derfor er et stort problem opstået.

Skal de holde konfirmationen for deres eget barn, eller fejre venindens barn på dagen? (2 kommentarer)

Hun savner sin far

26. jul| BLOG | Jeg har sådan en sød svigerdatter på 26 år. Hun er skilsmissebarn og har været det, siden hun var ti år, og lige siden har hun ikke haft kontakt med sin far. Jeg kan forstå, at det går hende meget på.

Brev til Bodil: Skal jeg blande mig i min svigerdatters familieforhold? (4 kommentarer)

Han bagtaler mig

19. jul| BLOG | Min eks går rundt og fortæller, at jeg bare var en luder, og at jeg var utro hele ægteskabet igennem, og det passer altså ikke, men vennerne tror på det.

Læs brev og svar fra Bodil her og deltag selv i debatten (3 kommentarer)

Alene efter 27 år

12. jul| BLOG | Jeg er ved at blive separeret. Men mit problem er, at jeg går så alene med det hele. Vi har to børn sammen, en søn på 28 og en datter på 25, men jeg har hele tiden syntes, at det skulle de ikke blandes ind i, så dem vil jeg ikke snakke med. Det er jo deres far, jeg skal skilles fra, og de skal ikke blive uvenner med ham, synes jeg.

Læs brev og svar fra Bodil her og deltag selv i debatten (7 kommentarer)

En læser spørger Bodil: Hvad er velplejet?

05. jul| BLOG | Hvad betyder det at være velplejet? Jeg tror, vi er mange, der gerne vil vide, hvad der kræves ud over almindelig renlighed og personlig pleje.

Hvornår er man velplejet? Kom med din mening her (1 kommentarer)

Debatten

Bodil

Bodils brevkasse
giver dig svar på menneskelige og sociale problemer.

Bodil sidder klar ved telefonen hver mandag kl. 10 - 13 på telefon 39 45 76 49.

Du kan også sende et brev til Brevkassen, Hellerupvej 51, 2900 Hellerup.

Mail sendes til bodilsbrevkasse@hjemmet.dk

ARKIV

KATEGORIER

tidligere indlæg

Hjemmets Spilleklub

Hjemmets Spilleklub

Hjemmets Spilleklub

Indløs dit bonusnummer til Hjemmets Spilleklub!
Med Hjemmet i uge 36 får du din helt egen spilleplade til vores populære banko OG dine personlige bonusnumre til Hjemmets Spilleklub.

Se om du har vundet ekstra Spigos på dit bonusnummer fra bladet

Billige busrejser

Billige busrejser

Hop på bussen ...

I samarbejde med 65 Ferie tilbyder Hjemmets Rejseklub de bedste og billigste busrejser til alverdens dejlige destinationer. I denne uge har Hjemmets Rejseklub tilbud på en 8 dages vinhøstrejse til Scharzwald/Alsace.

Gå til de gode tilbud

Kør-selv-ferier

Ude er godt ... og Hjemmet bedst, når det handler om at give jer gode tips til jeres næste ferietur. Tag f.eks. med på en miniferie til Sydslesvig og Wittensee, eller en skøn storbyweekend i Malmø.

Planlæg ferien allerede i dag!

Få din egen hjemmeside

Lidt lækkert til kaffen?

Lidt lækkert til kaffen?

Verdens bedste flødeskumskager

De ser kunstfærdige ud, men er ikke spor svære at lave. Så kast dig endelig ud i konditorhåndværket, næste gang du skal have gæster til kaffe.

Du får alle opskrifterne her

Lene Hansson

Lene Hansson

Tilmeld dig Lene Hanssons Slankeklub i dag

Du kan begynde din nye livsstil allerede i dag, når Hjemmet i samarbejde med Lene Hanssons Slankeklub tilbyder vores læsere deres egen personlige kostvejleder online, kostplaner og indkøbslister måned for måned.

Start din nye slanke tilværelse her

Roman Bogklubben

Roman Bogklubben

Få en gratis bog fra Hjemmet

Som læser af Hjemmet kan du få et fordelagtigt medlemskab af Roman Bogklubben. Du får din første bog helt GRATIS. Få f.eks skønne romaner af Danielle Steel, Mary Higgins Clark, Susan Moody, og danske bestsellerforfattere som Jane Aamund, Gretelise Holm og Anne Marie Løn.

Se hvordan du gør her

Smuk i store størrelser

Smuk i store størrelser

13 opskrifter til dig

Mangler du flotte opskrifter i store størrelser? På hendesverden.dk har vi har samlet 13 syopskrifter til dig + 6 gode råd til din figur.

Få opskrifterne her

SIDSTE NYT

MEST LÆSTE

Afstemning

Hvilken årstid er din yndlingstid på året?

STEM

Hjemmet på Facebook

ANNONCE

Hjemmets Filmklub

Hjemmets Filmklub

Kan du lide at se de rigtig gode danske film?

Så bliv medlem af Hjemmets Filmklub ”Danske Klassikere” og få den første film ”Slap af, Frede” gratis. Samtidig får du også den originale kassette til ”Slå først, Frede”

Klik her for at læse mere og blive medlem af Hjemmets Filmklub ”Danske Klassikere”

ANNONCE

ANNONCE

ANNONCE